سیتی دانلود
لذت دانلود را حس کنید

 اثر هاوارد فاوست

داستان این کتاب بر اساس زندگی اسپارتاکوس یک برده رومی است که در اصل از مردم تراسی بود که در رم در مدرسه تعلیم گلادیاتورها (که در آن بردگان را برای جنگ با یکدیگر آماده می‌کردند) کار می‌کرد. در سال ۷۳ ق-م در این مدرسه رهبری قیامی را برضد برده‌داری بعهده گرفت و خبر آن به سرعت در سراسر ایتالیا پیچید، هزاران نفر برده تحت رهبری اسپارتاکوس قرار گرفتند. سنای روم چندین سپاه به مقابله آنها فرستاد اما ….

(برای دانلود روی لینک کلیک کنید)

dl.mihanbook.ir/myup/roman/spartacus.pdf

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:دانلود رمان های جالب, توسط سینا

   فردی به نام مارک ساندر که یکی از معروفترین و سرمایه دارترین افراد شهر است در یک جشن نیکوکاری با دختری به نام آنجلا آشنا می شود. مارک ساندر مجذوب سادگی و وقار آنجلا می شود و او را به شام دعوت می کند این در حالی است که آنجلا خود نامزدی دارد و تمایل چندانی نیز به صرف شام با مارک ساندر ندارد. دوست آنجلا بسیار او را ترغیب می کند تا حتما به ملاقات ساندر برود..

 

فردریک فورسایت، در سال ۱۹۳۸ در انگلستان متولد شده. در نوزده سالگی به مدت سه سال به عنوان خلبان در نیروی هوایی سلطنتی خدمت کرد و بعد از آن سال‌های متمادی به عنوان خبرنگار در بخش‌های مختلف دنیا نظیر اروپای شرقی و آفریقا به فعالیت پرداخته. حرفه‌ای که مواد و اطلاعات اصلی کتاب‌های مختلفش را به او آموخته. اولین کتابش، “روز شغال”، که در سال ۱۹۷۰ به چاپ رسید موفقیت خیره‌کننده‌ای برای فورسایت به همراه آور…

 

(برای دانلود روی لینک کلیک کنید)

dl.mihanbook.ir/myup/audiobook/radiobook/eshghojonon.Mp3

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:دانلود رما صوتی جالب, توسط سینا
 

نام کتاب : ترفندهای افزایش سرعت ویندوز XP

نویسنده : میلاد میرنجاتی

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : ۲۱

نوع فایل کتاب : PDF

حجم فایل : ۶۹۴ کیلوبایت (KB)

(برای دانلود روی لینک کلیک کنید)

dl.mihanbook.ir/server1/tarfand-speed.zip

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:دانلود کتاب ترفند, توسط سینا

 

نام کتاب : ترفندهای افزایش سرعت اینترنت Dialup

نویسنده : میلاد میرنجاتی

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : ۱۲

نوع فایل کتاب : PDF

حجم فایل : ۸۰۸ کیلوبایت (KB)

(برای دانلود روی لینک کلیک کنید.)

dl.mihanbook.ir/server2/tarfand-speed-dial.zip

 

ارسال در تاريخ یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:دانلود ترفند های کامپیوتر, توسط سینا

 این برنامه ریگان است و اس ام اس رایگان هم می توانید بفرستید.(برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.)

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 11 ارديبهشت 1386برچسب:دانلود برنامه برای کامپیوتر, توسط سینا

AVG Anti-Virus محصول شرکت Grisoft یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قادرند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس، اقدام به پاک سازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار با امكان به روز شدن همیشگى از اینترنت، مصرف كم حافظه اصلى، سرعت بسیار خوب جستجو و اسكن سیستم، قابلیت آپدیت سریع و روزانه، توانایى شناسایى بعد وسیعى از ویروس ها، كرم ها، نرم افزارهای مخرب، خطرات و آلودگى اینترنتى و غیراینترنتى یکی از قدرتمند نرم افزار های امنیتی است.
- اسکن كامل کلید هاى رجیسترى ویندوز جهت كشف و حذف جاسوس ها

- اسکن پوشه هاى اصلى سیستم و مراقبت زنده و Real-Time از سیستم كاربر
- و ...

(برای دانلود بر روی لینک کلیک کنید)

dl.aviny.com/download/software/security/AVG%20Anti-Virus%202011%2010.0.1375%20Build%203626/AVG%20Anti-Virus%202011%2010.0.1375%20Build%203626.zip

رمز = www.aviny.com

 

ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1386برچسب:, توسط سینا

 آنتی ویروسی کم حجم با حجم 2 مگابایت و پر قدرت که با استفاده از آن می توانید با یک اسکن کوچک از هارد دیسک خود ویروس آزار دهنده Autorun را برای همیشه پاک کنید. این آنتی ویروس که برای همین منظور تولید شده است به سرعت فایل هایی که موجب Autorun شدن درایوها می شود را یافته و به سرعت آن را حذف می کند. همچنین لازم است بدانید که نسخه های جدیدی از فایل های Autorun.ini به همراه چند فایل آزار دهنده منتشر شده که برخی آنتی ویروس ها قادر به شناسایی آن نیستند اما این آنتی ویروس توانایی شناسایی انواع فایل های از این قبیل را داشته و در برابر آن از کامپیوتر شما محافظت خواهد کرد .

dl.aviny.com/download/software/security/Autorun%20Eraser%201.0/Autorun%20Eraser%201.0.zip

رمز = www.aviny.com

 

ارسال در تاريخ جمعه 8 ارديبهشت 1386برچسب:, توسط سینا

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد